Varsinais-Suomen Vihreät hakee kampanjatyöntekijää

Vihreän liiton Varsinais-Suomen piiri hakee kuntavaalikampanjan vahvistukseksi kampanjatyöntekijää ajalle 23.1.–21.4.2017. Vihreät tavoittelee ensi keväänä kaikkien aikojen parasta vaalitulostaan Varsinais-Suomessa.

Kampanjatyöntekijän työnkuvaan kuuluvat erilaiset vaalikampanjan työtehtävät, mm. piirin vaalikampanjan toteuttaminen yhdessä toiminnanjohtajan kanssa, vaalitapahtumien järjestäminen eri kunnissa, yhteydenpito piirin ja kunnallisjärjestöjen vaalivastaavien välillä, verkko- ja some-viestinnän tehtäviä sekä piirin kampanjaraportin koostaminen vaalien jälkeen.

Työntekijä osallistuu puolueen kampanjan toteuttamiseen sekä tekee yhteistyötä piirihallituksen, ehdokkaiden ja vapaaehtoisten kanssa. Tärkeä osa tehtävää on ehdokkaiden ja kunnallisjärjestöjen tsemppaaminen ja tukeminen heidän omassa vaalityössään.

Etsimme kampanjatyöntekijää, joka on omatoiminen, yhteistyökykyinen ja omaa hyvät projektinhallintataidot. Toivomme hakijoilta aiempaa kokemusta kampanjatyöstä joko puoluepolitiikan tai kansalaisjärjestötoiminnan parissa. Tehtävään valittavalla henkilöllä on oltava henkilöauton ajokortti. Oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi.

Kampanjatyöntekijän työaika on 30 tuntia viikossa. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 2011,54 €/kk. Työsuhteen kesto on 23.1.–21.4.2017, ellei toisin sovita.

Hakemukset tulee toimittaa ti 22.11.2016 klo 23.59 mennessä osoitteeseen varsinais-suomi@vihreat.fi. Työhaastattelut pidetään ke 7.12. klo 16–19 ja to 8.12. klo 17–18.

Tule tekemään kanssamme ihmisläheistä tulevaisuuden kuntavaalikampanjaa!

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Olli Välke, p. 050 328 6410

Helmikuu  2017