Varsinais-Suomen Vihreät ry valitsi kevätkokouksessaan lauantaina 22.8.2020 Liedon kunnantalolla uudeksi puheenjohtajakseen Raision seudun Vihreiden valtuustoryhmän puheenjohtajan, Raision kaupunginvaltuutettu Pekka Heikkilän. Heikkilä seuraa tehtävässään Mari Kousa-Kuusistoa.

Heikkilä haluaa puheenjohtajana jatkaa yhteisten asioiden eteenpäin viemistä, niin että jokainen varsinaissuomalainen voi tulevissa kuntavaaleissa äänestää Vihreää ehdokasta. Hänen viestinsä uudessa roolissaan Varsinais-Suomen Vihreissä on seuraava:

“Näen maakuntamme laajan ja erilaisen kuntarakenteen mahdollisuutena tehdä yhteistä Vihreää politiikkaa ajankohtaisilla ja tärkeillä kärkiteemoilla ja päästä siten lähelle ihmisiä. Meille Vihreille tärkein, luonto ja ympäristö, ei saa jäädä päivänpolitiikan jalkoihin. Meillä on täällä kaupunkeja, maaseutua, taajamia, kyliä ja lähiöitä. Jokaisella meillä on täällä juuri itsellemme sopiva koti. Meitä yhdistää se, että haluamme tehdä naapurustostamme hyvän paikan elää ja olla – entistä vihreämmän.”

Pekka Heikkilä

Pekka Heikkilä pitää luonnossa oleskelusta.

Varsinais-Suomen Vihreät ry

Lisätietoja: